Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji Rady Gminy Suchy Las nr IV/24 z dnia 29 sierpnia 2024 r.
4.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia zadania publicznego w zakresie zarządzania drogą powiatową - nr 2431P - ul. Sucholeską w m. Suchy Las oraz odcinkami dróg publicznych, w szczególności ul. „Nowa Obornicka”, ul. Szymanowskiego, ul. Biskupińska położonymi w granicach administracyjnych m. Poznania niezbędnymi dla realizacji projektu pn. „Integracja węzłów na północnej obwodnicy towarowej m. Poznania z miejskim transportem zbiorowym - dokumentacja” w zakresie budowy węzła przesiadkowego przy przystanku pasażerskim Poznań Suchy Las wraz z likwidacją kolizyjnego przejazdu drogowego przez linie kolejowe w ciągu ul. Sucholeskiej.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok 2025
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości z tytułu realizacji nowych inwestycji.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie przyjęcia Regulaminów korzystania z poczekalni dworców kolejowych w Złotnikach oraz w Golęczewie.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji dotychczasowej aglomeracji Chludowo oraz wyznaczenia nowej aglomeracji Chludowo.
10.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Suchy Las.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ronda w Biedrusku.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu osiedla Złotniki – Osiedle.
13.
Zmiana planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2024.
14.
Informacja Wójta Gminy Suchy Las o zgłoszonych roszczeniach i wydanych decyzjach w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
15.
Informacje: Wójta Gminy, Przewodniczącej Rady Gminy, Przedstawiciela gminy w Stowarzyszeniu Gmin i Powiatów Wielkopolski, Przewodniczących Komisji Rady, Radnych Powiatowych.
16.
Interpelacje i zapytania Radnych.
17.
Wolne głosy i wnioski.