« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Gminy Suchy Las nr IV/24 z dnia 29 sierpnia 2024 r.

4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia zadania publicznego w zakresie zarządzania drogą powiatową - nr 2431P - ul. Sucholeską w m. Suchy Las oraz odcinkami dróg publicznych, w szczególności ul. „Nowa Obornicka”, ul. Szymanowskiego, ul. Biskupińska położonymi w granicach administracyjnych m. Poznania niezbędnymi dla realizacji projektu pn. „Integracja węzłów na północnej obwodnicy towarowej m. Poznania z miejskim transportem zbiorowym - dokumentacja” w zakresie budowy węzła przesiadkowego przy przystanku pasażerskim Poznań Suchy Las wraz z likwidacją kolizyjnego przejazdu drogowego przez linie kolejowe w ciągu ul. Sucholeskiej.

5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok 2025

6. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości z tytułu realizacji nowych inwestycji.

7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

8. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie przyjęcia Regulaminów korzystania z poczekalni dworców kolejowych w Złotnikach oraz w Golęczewie.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji dotychczasowej aglomeracji Chludowo oraz wyznaczenia nowej aglomeracji Chludowo.

10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Suchy Las.

11. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ronda w Biedrusku.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu osiedla Złotniki – Osiedle.

13. Zmiana planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2024.

14. Informacja Wójta Gminy Suchy Las o zgłoszonych roszczeniach i wydanych decyzjach w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

15. Informacje: Wójta Gminy, Przewodniczącej Rady Gminy, Przedstawiciela gminy w Stowarzyszeniu Gmin i Powiatów Wielkopolski, Przewodniczących Komisji Rady, Radnych Powiatowych.

16. Interpelacje i zapytania Radnych.

17. Wolne głosy i wnioski.

18. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej